Land of Dreams

Every one is hold to be innocent , untill he is proved guilty

Land of Dreams

Every one is hold to be innocent , untill he is proved guilty

مبهم

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ق.ظ

راحت شدی به خدا، خوب شد پس فردا با یه بچه برنگشتی اونوقت میدونستی چقدر بدبخت تر میشدی؟

 برو خدا رو شکر کن مردم خیلی سختی میکشن تا طلاق بگیرن.
این همه آدم طلاق گرفتن نمردن که ؟ 
اوووه چیزی که زیاده پسر !!
غصه شو نخوریا ایشالا یه بخت خوب گیرت میاد هزار پله بهتر از اون مرتیکه فلان فلان شده که ولت کرد.


وقتی سکوت میکنم دارم به گریه میرسم، تقصیر دستای تو شد حالا اگه دلواپسم

از دی ماه لعنتی دلگیر تر از بهمنم، وقتی که از این خاطره بوی تو رو میده تنم.


از اول همینطوری بود؟
 اینطوری؟ جوک میگی ؟ 
سه نصفه شب میومد دنبالم میگفت بی تو خوابم نمیبره بپوش بریم.
هر ماه هر ماهی که از با هم بودنمون میگذشت بدون کادو نمیومد.سخت به هم رسیده بودیم.مگه میشد کم بزاره؟
روی 35 متر ارتفاع میرفت سرکار ، یه بار از جای آسانسور پرت شده بود پایین ولی خودشو نگه داشته بود همونجا که پسر عموش کشته شد.تو همون ساختمون.

روشنیه شبای تارم همدم ناشناسم توی این سکوت کوچه با تو من نمی هراسم
بی تو من چه بی پناهم با تو من چه بی نیازم
ترانه هام جون می گیرن آخه تو صدای سازم
 لحظه های با تو بودن لحظه های بی شکایت لحظه های خوب عشق و تو سکوت بی نهایت
نگو این ترانه بازم یه دروغ عاشقانست نازنین حرف دلم رو نگو که بازم بهانست




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
لی لی پوت

نظرات  (۳)

سلام
ی سوال خیلی وقته می خوام بپرسم هی یادم می ره از مینا و احسان خبر نداری؟
سوال منم هست
مینا و احسان چی شدن؟

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۳ پریا(آوازپری هااا)
 فراموش کردن همیشه سخته .. فدات شم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی